Morriz

Alla inlägg under november 2012

Av Matti - 18 november 2012 19:18

Nu är det bara några få dagar kvar till Egyptien! De ska bli as skönt! Men vi måste gå upp ca. klockan 03.00.  

Men det är det värt!


XOXO

/Morriz  

Av Matti - 15 november 2012 18:18

tjo, det har varit jätte roligt idag i skolan! vi hade något som hete dans krysset. Det var as roligt för jag gillar att dansa!Det som var synd var att min pojkvänn Freddie inte va i skolan för att han skulle dra ut två tänder! Jag har köpt nya skor !  


XOXO

/Morriz  

Av Matti - 10 november 2012 18:37

Tjo och usch. Jag har börjat hata mitt hår  . Vill kanske klippa det kort. Iallafall så har jag varit i uppsala och badat och gått i affärer. Jag köpte en jätte fin tröja. Sen i bilen fick jag typ humörsväningar och var sur på pappa utan någon anleding. Sen när jag kom hem så tog jag två godisar och då blev det mycket bättre.


XOXO

/Morriz

Av Matti - 5 november 2012 20:50

tjo, har typ precis spelat Dance central 2.  Man dansar till olika låtar. Ett jätte roligt dans spel! Min favvo artis är Nicki minaj och när jag såg att hennes låt Massiv attack blev jag as glad. Jag hade inte sett den innan( spelet är ganska gammalt).


XOXO  

/Morriz

Av Matti - 3 november 2012 10:20

Tjo, är vaken nu. Min bästis ligger på en madrass på golvet och sover. Igår gick vi bus eller godis och vi fick jätte mycket kakor och godis. Men vi fick också glass. Igår på förmiddagen var jag på tom tits! Det var jätte roligt! Dom som inte vet vad tom tits är så är det ett ställe i Södertälje där man gör massor av experiment. Vi gjorde ett CIA uppdrag där man skulle lista ut den som hade gjort inbrott på tom tits(inget riktigt inbrott).
XOXO
/Morriz

Av Matti - 1 november 2012 23:39

Tjo, jag frågade min Pv om han gillade mig eller om han bara va ihop med för att göra min kompis arg. Svaret var att han gillade mig! Jippi!:D
XOXO
/ Morriz

Av Matti - 1 november 2012 23:36

Tjo, Det är typ om 20 dagar tills vi åker eller något. Det blir mysigt! Imorrn väntar Tom titts på mig! Jippi, ska kanske åka spaceball ( eller vad den heter) men är rädd att börja spy! Vi får se!
XOXO
/ Morriz

Av Matti - 1 november 2012 23:29

Tjo, orkar inte sova... Det är as tråkigt att sova och jag vill bara hålla på med min mobil! Jag börjar få ont i armen.  
Varför kan nästan ingen av mina kompisar vara vakna? Ska nog försöka sova nu!
XOXO
/ Morriz

Presentation

Hej är en tjej som är född 2001.Jag älskar att rida och vara med mina kompisar.

XOXO
/Morriz

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad för tårta ska jag ha till 1-årsdagen för min blogg?
 Kladdkaka med glasyr överdrag
 morotskaka
 kladkaka
 chesecake
 frukt och bär tårta
 bär tårta
 frukt tårta
 ingen tårta, muffins
 Annan tårta

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

tjo mannen


Ovido - Quiz & Flashcards